ceolchoirm

Eipeasóid 3 Ceacht 2
Tá ceolchoirm mhór eagraithe i Maigh Rua. An éireoidh leis an oíche nó an dtitfidh gach rud as a chéile? Sa cheacht seo, beidh na daltaí ag obair ar chleachtaí cluastuisceana, stór focal agus saibhreas teanga, ag foghlaim conas an modh coinníollach a láimhseáil, agus ag scríobh póstálacha do na meáin shóisialta. Carachtair, ceolchoirm, coláiste […]
Read more »
Eipeasóid 3 Ceacht 1
Tagann an réalta ceoil, Barra de Barra, go Maigh Rua sa cheacht seo. An éireoidh leis na cailíní é a fheiceáil nó an gcuirfidh Saorla rudaí in aer? Sa cheacht seo, beidh na daltaí ag obair ar chleachtaí cluastuisceana, ar an bhfeasacht liteartha, ag ceartú earráidí i dtéacs, agus ag caint faoi chúrsaí spóirt. Carachtair, […]
Read more »
Caitheamh Aimsire: Lucht Féachana
Sna bileoga oibre seo, scríobhfaidh tú cuntas ar an gceolchoirm nó ar an gcluiche spóirt is déanaí ar fhreastail tú air. Caithimh aimsirí, ceolchoirm, cluiche spóirt
Read more »
Caitheamh Aimsire: Aonad Iomlán
Sa phacáiste seo, gheobhaidh tú cleachtaí agus gníomhaíochtaí teanga i ngach scil bunaithe ar shiollabas TEG B1, Aonad 7: Caitheamh Aimsire (Spórt agus Ceol). Cuirtear treoir ar fáil don mhúinteoir chomh maith le freagraí samplacha ar na ceisteanna. Cuirtear leagan Word den ábhar ar fáil ionas gur féidir le múinteoirí an t-ábhar a chur in […]
Read more »
Daoine Eile: Leonard Cohen
Ceacht cluastuisceana ina mbeidh tú ag éisteacht le cur síos ar Leonard Cohen ó dhuine a d’fhreastal ar cheolchoirm dá chuid. Oiriúnach don seomra ranga agus don fhoghlaimeoir féinstiúrtha. carasmatach, ceolchoirm, ceoltóir, lucht éisteachta, lucht féachana, tréithe dearfacha/diúltacha
Read more »
Daoine Eile: Aonad Iomlán
Sa phacáiste seo, gheobhaidh tú cleachtaí agus gníomhaíochtaí teanga i ngach scil bunaithe ar shiollabas TEG B2, Aonad 3: Daoine Eile. Cuirtear treoir ar fáil don mhúinteoir chomh maith le freagraí samplacha ar na ceisteanna. Cuirtear leagan Word den ábhar ar fáil ionas gur féidir le múinteoirí an t-ábhar a chur in oiriúint do ghrúpaí […]
Read more »